B2B Marketing

B2B Marketing

B2BDigital se specializuje na outsourcing marketingu.

Většina malých a středních firem utrácí velkou část marketingového rozpočtu na personální zdroje, pak jim nezbývá rozpočet na marketing.

Uvědomujeme si jak je finančně náročné mít vlastní marketingové oddělení a zároveň být v dnešní době bez marketingu konkurenceschopní. Proto Vám nabízíme kompletní outsourcing marketingu jednorázově, krátkodobě nebo i na dlouhodobou spolupráci.

Inhouse marketing – je to finančně nejnáročnější varianta generování obchodních leadů. Navíc je finanční stránka jen jeden z problému. Mezi další patří fluktuace zaměstnanců a čas vložený do jejich rozvoje. 

Příklad: 

2 pracovníci – 120 000 Kč/měsíc

náklady na nástroje – 5 000 Kč/měsíc

náklady na reklamu 30 000 Kč/měsíc

vygenerovaných 30 leadů

Náklady na získání leadů – 5 200 Kč/lead

 

Outsourcing marketingu  B2B Digital – hlavní výhodou, že si najímáte celé marketingové oddělení a platíte jen zlomek nákladů oproti tomu, co by vás to stálo inhouse. Máte tak pokrytou celou škálu marketingového mixu odborníky, kteří společně připraví marketingový plán společnosti a zároveň provádí exekuci v jednotlivých kanálech.

Příklad: 

měsíční poplatek za outsourcing – 20 000 Kč/měsíc

náklady na nástroje – 5 000 Kč/měsíc

náklady na dodavatele (Copywriter, Grafik atd.) – 10 000 Kč/měsíc

náklady na reklamu 30 000 Kč/měsíc

vygenerovaných 30 leadů

Náklady na získání leadů – 2 200 Kč/lead

Jiné formy marketingové spolupráce

Agenturní výpomoc – má hned dva problémy – zaprvé je to drahé (mají také své zaměstnance)  a za druhé agentury nabízejí jednotlivé balíčky služeb bez ohledu jestli je opravdu potřebujete. Takže místo toho, abyste se zaměřili na kanály, které by byli pro vás stěžejní, zbytečně dávate peníze do všech produktů, které vám nabízejí.

Obchod je marketing – nejlevnější varianta marketingového oddělení, která v podstatě znamená, žádný respektive minimální marketing postavený na old school technikách z minulého století bez jakékoli automatizace. Nulové marketingové náklady a minimální množství leadů. Navíc náklady obětovaných obchodních příležitostí.

Freelancer – je většinou levnější než agentura a můžete najednou využívat služeb vícero jedinců. Problémem je, že každý z nich je specialista na svou část marketingového mixu a celý marketingový plán tak nevytváří jeden člověk z perspektívy potřeb společnosti.

Častý problém:

Jak jej řešíme:

Nedostatek kvalitních leadů
Podrobně se podíváme na váš business. Projdeme všechny marketingové kanály. Zanalyzujeme příležitosti na jednotlivých kanálech. Navrhneme ideální marketingový mix. Připravíme plán pro jednotlivé kanály, navrhneme budget a cíle.
V offlinu se nám daří a chtěli bychom zkusit i online kanály
Hodně firem řeší jak přenést svoje podnikání do online světa. Cesta začíná vždycky u webové prezentace a jeho správné optimalizaci. Nasleduje důkladná analýza marketingových kanálů a odhad jejich potenciálu. Dále správně zvolíme poměr mezi outbound a inbound marketingem v závislosti od odvětví podnikání. V neposlední řadě integrace digitálních kanálu do stávajícího firemního nastavení.
Zákazníků máme dostatek, ale neumíme z nich vytěžit maximum
Někdy nastává situace, že trh je již dostatečně saturovaný a není možné jednoduše získat nové zákazníky nebo Vaše kapacita nedovoluje přijímat další.. Řešením, jak růst nebo navýšit profit v tomhle případě je account based marketing. Je to způsob jak prodat víc produktů a služeb stávajícím zákazníkům s minimálním akvizičním nákladem.

Marketingové kanály se kterými vám pomůžeme

ikonka mail

B2B Email

Email zůstává i v dnešní době nejlepším B2B kanálem z hlediska poměru mezi nákladem a výnosem, který přináší. Díky personalizaci a automatizaci hraje hlavní roli v demand generation většiny firem a to mluvíme z vlastních zkušeností.
ikonka ozubené kolo s okem

Social Outreach

Linkedin se stal pro firemní business nepostradatelný. Nové technologie způsobili, že práce s touto sociální sítí nemusí být žrout času, ale fantastický zdroj relevantních kontaktů a poptávek.
B2B marketing inbound ikonka

Performance Marketing

Pro e-commerce je tenhle kanál svatý grál. Pro firemní marketing se může stát nezanedbatelnou součástí marketingové mixu. Systémy jako Google Ads nebo Sklik vám pomůžou zachytit aktivní vyhledávání vašich služeb nebo pomocí nich můžete budovat povědomí o značce.
ikonka žárovka

SEO

SEO, neboli optimalizace pro vyhledávače jako Google, Seznam nebo Bing je kanál, který nabízí nejvyšší konverzní poměr, protože se jedná o organický výsledek vyhledávání narozdíl od placené reklamy.
B2B marketing outbound ikonka

PR

PR se může zdát jako archaický kanál, který toho moc nenabídne, ale pro specificky zaměřené firmy je to často nástroj bez kterého se neobejdou a navíc díky online marketingu je snazší vyhodnocovat jeho přínos.
ikonka nastavení

ABM

ABM - account based marketing. A co to přesně znamená? Je to práce s Vašimi stávajícími zákazníky a provázanosti mezi CRM a emailingem. Správným výběrem technologie, přístupu a marketingu je možné dosáhnout, že vaši stávající zákazníci se mohou stát motorem vašeho růstu.

Pomůžeme s B2B marketingem a digitalizací.

1. Potkáme se

Musíme zjistit zda-li si navzájem dokážeme vůbec pomoci

 

2. Pošleme dotazník

Díky vyplněnému dotazníku zjistíme, jak Vám můžeme pomoci a sestavíme prvotní marketingovou analýzu.

 

3. Prezentace marketingové analýzy

Marketingová analýza je strategie B2B marketingu a digitalizace a je přizpůsobená Vašemu podnikání. Díky analýze máte přehled nedostatků a potencionálních možností, jak zefektivnit svůj business.