Digitalizace firem

Digitalizace firem

Digitalizace není jen tvorba webových stránek.

Digitalizace šetří náklady, zrychluje procesy a pomáhá zvyšovat produktivitu zaměstnanců.

Jako profesionálové s dlouholetými zkušenostmi ve všech oblastech online marketingu, integrací CRM, vytváření webových stránek a v implementaci interních systémů Vám pomůžeme zefektivnit fungování vašeho projektu.

Častý problém:

Jak jej řešíme:

Obchodní tým pracuje s klienty stále ještě v MS Excelu. Obchodní tým je na proces zvyklý, chybí však sdílení dat, efektivita procesu a automatická časová analytika úspěšnosti.
Nasazení vhodného CRM tak ,aby splňoval primární cíle firmy a týmu. Například, co nejjednodušší CRM pro rychlé pochopení lidí z obchodních týmů nebo nasazení českého řešení, které si rozumí s dalšími českými programy (POHODA apod.).
Nákladné webové stránky, ke kterým nemáte přístup. Pokud máte firemní akci, sezónní výprodej či slevy je náročné a nákladné takové informace vložit na webové stránky.
Naplánování webových stránek tak, aby jej mohl upravovat i netechnický člověk ve vaší firmě. Dle našich zkušeností se v námi vybrané intuitivní platformě i nováček začne orientovat do 30 minut.
Chybí propojení mezi jednotlivými nástroji a systém práce s nimi. Většina úkolů se odehrává separátně a zdlouhavě. Množství úkolů se duplikuje u různých zaměstnanců.
Vytipování primárních nástrojů pro jednotlivé úkoly. Přijdeme na způsoby propojení takových nástrojů a určení odpovědných osob.

Oblasti kterým se věnujeme

ikonka nastavení

Webová stránka a SEO

Pro firmy, které mají lehčí firemní stránky poradíme jak výrazně snížit náklady a stránky si aktualizovat a upravovat bez nutnosti kódu. Poradíme jak stránky strukturovat tak, aby byli vyhledávané ve vyhledávačích.
ikonka raketa

Efektivní CRM

U správně nasazené CRM platformy dojde k výraznému zefektivnění chodu obchodního týmu. Je velmi důležité najít shodu s obchodním týmem, opakem je připravené CRM, které nikdo nechce používat.
ikonka infografika

Chytré aplikace

Zařídíme například, aby uměla webová stránka komunikovat s CRM platformou a dalšími nástroji například aplikacemi na správu úkolů, či komunikačními nástroji.
ikonka laptop

Přesná Analytika

Jelikož je v tomto bodě Vaše firma plně digitalizovaná, je možné začít vytvářet přehledné reporty výkonnosti, efektivity, tržeb i dalších behaviorálních parametrů jak z webové stránky, tak z CRM i jiných aplikací.
ikonka to do list

Elektronické podpisy

Poradíme jakého marketingového frameworku se máte jako B2B digitalizovaná firma držet. Vyzkoušíme co ve Vaší oblasti funguje a díky správně nastavené analytice vyhodnotíme co funguje a co ne.
ikonka hvězda

Marketing Outbound Funnel

Jako poslední, časově nejnáročnější oblast, kterou doporučujeme je tzv.: Outbound Funnel. Jedná se o koncové a náročné úlohy pro prediktivní analýzu, vytváření brandu (značky) a vylepšování UI & UX, čili jak Vaše firma a její produkty pocitově působí na klienty.

Pomůžeme s B2B marketingem a digitalizací.

1. Potkáme se

Musíme zjistit zda-li si navzájem dokážeme vůbec pomoci

 

2. Pošleme dotazník

Díky vyplněnému dotazníku zjistíme, jak Vám můžeme pomoci a sestavíme prvotní marketingovou analýzu.

 

3. Prezentace marketingové analýzy

Marketingová analýza je strategie B2B marketingu a digitalizace a je přizpůsobená Vašemu podnikání. Díky analýze máte přehled nedostatků a potencionálních možností, jak zefektivnit svůj business.