O nás

O projektu B2BDigital.cz

Myšlenka

Marketing je v dnešním moderním světě nutností, kterou nelze opomíjet. Proto jsme přišli s myšlenkou dostupných digitálních marketingových služeb pro B2B společnosti a prodejce drahého zboží a služeb.

Problémem je, že provoz interních marketingových týmů je finančně náročný. Rok od roku tvoří personální náklady na kvalifikovanou pracovní sílu čím dál větší podíl celkového marketingového rozpočtu, a nezbývá pak z něj mnoho prostředků na zaplacení reklamního prostoru.

Netransparentní podmínky na trhu a dostupnost kvalitních marketingových služeb jenom pro velké společnosti s takřka neomezeným marketingovým rozpočtem nás přiměla k založení projektu B2B Digital.

15+ let zkušeností v Online marketingu

Co nabízíme

Děláme jenom ty marketingové aktivity, které co nejrychleji přispívají k dosažení obchodních cílů.

Zaměřujeme se na marketingové kanály, skrz které je možné dosáhnout pozitivní návratnosti investic s reálnou prvotní investicí a v co nejkratším možném čase.

Specializujeme se na firmy, které mají business postavený na generování leadů nebo na ecommerce v B2B.

Filip Firkal

B2B partner

V marketingu se pohybuji již od roku 2011, kdy jsem začínal na contentovém oddělení ve společnosti B2M.cz. známou svou službou E-poptávka.

Mimo jiné jsem působil jako Optimisation specialist pro Provident Finance, kde jsem se primárně věnoval oblasti CRO a SEO. Zde jsem se věnoval testování optimalizací konverzí zákaznických cest a přípravě nového webu jak z hlediska zákaznické zkušenosti, tak z hlediska optimalizování pro vyhledávače.

V online lékárně Pilulka jsem na pozici marketing manažer byl odpovědným primárně za marketingovou automatizaci a reporting. Obnášelo to kompletní návrh e-mailových sekvencí a různých scénářů pro dlouhodobou výnosnost jak e-mailového, tak affiliate kanálu.

Svou zaměstnaneckou kariéru jsem ukončil jako Head of Growth v B2B společnosti Realpad, kde jsem se podílel na tvorbě a naplnění růstového plánu tohoto progresivního startupu. Mimo jiné to znamenalo marketingovou podporu mezinárodní expanze na 21 evropských trhů. Více informací v case study.

V B2B Digital kombinuji outbound a inbound marketing přístup a snažím se klientům nabídnout mix kanálů a platforem s co nejvyšší návratností marketingových investic.

Patrik Janok

B2B partner

Online marketingu se věnuji od roku 2014.

Spolupracoval jsem na různých projektech a postupně si prošel všemi oblastmi online marketingu od juniora až po manažerskou pozici.

K mým zkušenostem patří reklama ve vyhledávačích, tvorba webových stránek, reklama na sociálních sítích, SEO, e-mail marketing, atd. Díky tomuto širokému záběru v online marketingu si dokážu udělat celkový obraz o stavu projektu a navrhnout co nejúčinnější marketingovou strategii pro jeho rozvoj.

Stál jsem například u zrodu startupu Prodej Ambulance. Tam jsme správně zvolenou marketingovou strategií udělali ze začínajícího startupu největšího poskytovatele služeb ve svém oboru v Čechách i na Slovensku. Více informací v case study.

Poslední dva roky jsem pomáhal rozvíjet e-shop Bontia, který nyní patří k lídrům na českém i slovenském trhu a nyní také vstupuje na německý a rakouský trh.

Na projektu B2B Digital jsem se rozhodl spolupracovat proto, že za svou kariéru jsem byl svědkem až příliš mnoha zklamání firem ze spoluprací s marketingovými agenturami, které nedodaly to, co slíbily.

Proto bych chtěl českým firmám v B2B sektoru ukázat, že marketing funguje a dá se dělat efektivně.