SEO audit

SEO audit

Co je SEO audit a proč jej využívat?

SEO audit je stručně řečeno analýza toho, jak dobře a efektivně Google a jiné prohlížeče rozumí (indexují) vaši firemní webovou stránku. Čím lepší SEO optimalizace, tím lepší pozice dostanou Vaše stránky v organickém (neplaceném) vyhledávání oproti konkurenčním webům.

Cílem SEO analýzy je identifikovat co nejvíce chyb, problémů a nejasností ovlivňující výkon Vaší webové stránky ve vztahu k prohlížeči i koncovému uživateli.

SEO audit běžně poukáže na:

  • Technické problémy webové stránky
  • Problémy se strukturou webových stránek
  • Problémy mimo webovou stránku
  • Problémy s UX/UI uživatelů
  • Chyby a mezery v obsahu webové stránky

SEO audit je důležitá pravidelná komponenta k tomu, aby firemní webové stránky neustále organicky rostly a aby se včas odhalili chybné procesy, které růst mohou zpomalit.

Potřebuju vůbec profesionální SEO audit?

Malé a začínající projekty nepotřebují profesionální SEO audit, stačí jim automatizované SEO algoritmy, které zdarma projdou Vaše stránky a následně poradí i doporučí úpravy tak, aby Vaše stránka byla efektivnější.

Mezi takové aplikace patří:

Co nabízí náš profesionálnější SEO audit?

Pokud potřebujete od výše uvedených FREE nástrojů postoupit na další úroveň, pak je pro Vás vhodná profesionálnější úroveň SEO analýzy od SEO profesionálů. B2BDigital nabízí jednorázový SEO audit, který projdou tři zkušení experti v oboru.

V rámci takového auditu se podíváme až na 193 různých SEO atributů a prvků v následujících kategoriích:

  • Analýza indexace
  • Stavové kódy
  • Přesměrování
  • Rychlost stránky
  • Struktura URL
  • Robots.txt
  • XML Sitemap
  • Kanonické značky
  • Duplikace stránek/obsahu
  • Crawlability – schopnost robota projít Váš web
  • Problémy se starší doménou
  • Off-page analýza
  • Mobilní SEO analýza
  • Struktura obsahu webu
  • Analýza klíčových slov
  • Použití, četnost klíčových slov
  • Analýza metadat (titulky, popisky a jiné)
  • Schéma
  • UX/UI
  • Optimalizace obrázků a videí
  • Interní prolinkování a Sitemap.xml
  • Analýza crawler budgetu

Výstupem bude přehledný dokument, který Vám ukáže problémy, chyby a naše doporučení ke zlepšení současného stavu Vašeho webového projektu.

Kontaktujte nás a představte nám Váš projekt.

Naše MOTO – Bojujeme za organický růst Vašeho projektu
15+ let zkušeností v Online marketingu

Jsme 3 nadšenci do digitálního světa, online marketingu a technických aplikací. Každý z nás si prošel v tomto oboru minimálně 5 lety a nasbíral různé zkušenosti.

Jelikož vidíme, že jsou stále na českém a slovenském trhu mezery v digitalizaci firem, rozhodli jsme se spojit síly a vytvořit profesionální a jedinečnou poradenskou firmu v B2B sektoru.

David Langr

Digitální specialista

S digitálním marketingem se setkal již na vysoké škole v rámci studentského projektu a po studiu v roce 2015 nastoupil do digitální agentury Blueberry.io, díky které odstartoval svou kariéru v online marketingu.

Nyní pracuje na volné noze jako online markeťák a programátor menších webových aplikací v Python/Django, například provozuje globální portál fertilitycommunity.com.

Filip Firkal

B2B partner

V marketingu se pohybuje již od roku 2011, kde začínal na contentovém oddělení ve společnosti B2M.cz. Mimo jiné působil jako optimisation specialist pro Provident Finance, kde se primárně věnoval CRO a SEO. Byl taky marketing manažerem zodpovědným za emailing a automatizaci v online lékárně Pilulka.

Filip se specializuje primárně na Outbound marketing a SEO. U nás kompletně odpovídá za produkt B2B marketing.

Patrik Janok

Marketingový specialista

Marketingu se věnuje od roku 2014. Mezi jeho zkušenosti patří tvorba marketingových kampaní, vytváření webových stránek a budování brandu. Dnes se věnuje převážně dvěma projektům. Prodej ambulance, kde působí jako koordinátor projektu a v Bontii jako online marketing manager.

Patrik je marketingový specialista a je připraven s vámi probrat všechny aspekty digitalizace vaši firmy a nastavení procesu pro její další rozvoj.